Předání zákazníka

 

Akční nabídky | Předání zákazníka | Výše slev pro prodejce | Komisní prodej | Jak reklamovat | Obchodní podmínky | Fotogalerie


Kde je ten zákazník?

Vážení prodejci IDPOINT.

V dnešní době snadno přístupných informací o produktech na internetu se zcela běžně může stát, že obsloužíte zákazníka a ten následně začne spekulovat a hledat jen nejvýhodnější cenu, nebo jen vydírat výší údajně poskytnuté slevy u jiného prodejce. Protože Vy jste odvedli největší kus práce, když jste se celý ten čas věnovali takovému zákazníkovi, měli byste z případné objednávky také něco mít. Pokusíme se vám v tom pomoci. Také pro případ, kdyby si zákazník myslel, že u nás na www.idpoint.cz koupí nejlevněji, jsme připravili následující tabulku.

Odesláním tohoto jednoduchého formuláře pomůžete zajistit, aby se zákazník nebo minimálně profit z případné zakázky vrátil k Vám do firmy. Při Vaší praxi jistě posoudíte možnost, že právě obsluhujete zákazníka typu "spekulant", a že právě v tomto případě má nebo nemá smysl následující tabulku odesílat. Pokud se nám nepodaří vrátit Vám tohoto zákazníka, alespoň získáte informaci kdy a komu z vašich pracovníků zákazník "utekl".

Obsloužili jste právě zákazníka a předpokládáte, že by mohl svým chováním odpovídat výše uvedenému?! Pokusíme se ho identifikovat a v případě, že skutečně zboží objedná na www.idpoint.cz , objednávku celou převedeme na Vaši společnost. Vyplňte a odešlete, prosím tento formulář. Bez odeslaného formuláře nelze uplatňovat jakékoliv nároky. Děkujeme.


vložit FORMULÁŘ !!!